Thursday, January 2, 2014

Save time and outperform competition in Social Media in 1 month!



ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ SOCIAL MEDIA MARKETING
για τις επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου
Ξεπεράστε τον ανταγωνισμό στα Social Media σε 30 ημέρες!
 
  
Το City Unity College και η digital agency Just Online διοργανώνουν το 40 ωρών εργαστήριο Social Media Marketing για τις επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου.

ΠΑΡΟΧΕΣ
1.    Πιστοποιητικό παρακολούθησης
2.    Σημειώσεις της ύλης που θα παρουσιαστεί
3.    Δώρο το βιβλίο του εισηγητή “
Social Media Marketing
4.    1 ώρα δωρεάν OnLine υποστήριξη μετά την λήξη του σεμιναρίου.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
Το σεμινάριο διεξάγεται εναλλάξ σε αίθουσα παρουσίασης για το θεωρητικό μέρος και σε αίθουσα υπολογιστών, ώστε οι συμμετέχοντες, με την βοήθεια του εισηγητή, να βάζουν σε εφαρμογή την θεωρεία για την επιχείρησή τους.
Οι συμμετέχοντες, μετά το πέρας του σεμιναρίου:
·         Θα έχουν δημιουργήσει πλήρεις παρουσίες στα Social Media (προφίλ, σελίδες, ομάδες, κανάλια)
·         Θα γνωρίζουν πώς να διαχειριστούν διαφημιστικές εκστρατείες στα social media
·         Θα έχουν ένα Social Media Marketing πλάνο για να το εφαρμόσουν άμεσα με ενέργειες ανά ημέρα, εβδομάδα και μήνα

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Facebook και Google+
  • Για ποιους λόγους επισκέπτονται οι Έλληνες τα Social Media (έρευνα της Focus Bari)
  • Δημιουργία προφίλ, σελίδας, ομάδας, εκδήλωσης και σε τι διαφέρουν μεταξύ τους
  • Δωρεάν (και μη) εφαρμογές για να εμπλουτίσετε την εταιρική σας σελίδα στο Facebook
  • Ανάπτυξη διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook βήμα - βήμα
  • Φέρτε το εταιρικό σας site στο Facebook
  • Βάλτε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο Facebook
  • Hangouts στο Google+
  • Προσθήκη της επιχείρησης σας στο Google Local
  • Σύνδεση της Google+ σελίδας σας στο YouΤube κανάλι σας
  • Πως θα προσελκύσετε περισσότερους likers
  • Για ποιες αναρτήσεις ενδιαφέρονται και τι «μοιράζονται» με τους φίλους τους
  • Παρακολουθήστε τι βλέπουν, πότε, τι μοιράζονται οι likers σας
  • Facebook, Google+ ή και τα δύο;

Εργαλεία για να:
  • Αυξήσετε τον αριθμό των φίλων και οπαδών σας στις social media παρουσίες σας
  • Ενεργοποιήσετε τους φίλους, επισκέπτες, μέλη ώστε να έχουν εμπλοκή με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις εκδηλώσεις της εταιρείας σας
  • Χρησιμοποιήσετε τους φίλους, επισκέπτες, μέλη ώστε να μεταδώσουν στους δικούς τους φίλους τα μηνύματά σας.
 LinkedIn
  • Δημιουργία προφίλ (βιογραφικού)
  • Δημιουργία εταιρικής σελίδας και ανάρτηση των νέων της εταιρείας
  • Δημιουργία και συμμετοχή σε ομάδες
  • Ανάπτυξη διαφημιστικής καμπάνιας βήμα - βήμα στο Linked-In
  • Σύνδεση του προφίλ σας στο LinkedIn με το εταιρικό σας blog και το Twitter
  • SEO & LinkedIn: πώς να βρίσκουν οι δυνητικοί σας πελάτες την σελίδα και το προφίλ σας
 YouTube
  • Δημιουργία και διαχείριση προφίλ και καναλιού
  • Ανέβασμα videos και ενσωμάτωση τους στο blog και στο site σας
  • Διαφημιστικές καμπάνιες:  πως θα τις τρέξετε και πως θα τις εκμεταλλευτείτε στο YouTube
  • Ιογενές (viral) video marketing: πετυχημένα παραδείγματα videos με εκατομμύρια προβολές
  • Στατιστικά για την παρακολούθηση των videos που ανεβάζετε
Twitter 
  • Ένα ισχυρό εργαλείο στο εξωτερικό με περιορισμένη χρήση στην Ελλάδα.  Γιατί;
  • Πως το χρησιμοποιούν οι γνωστότερες επιχειρήσεις στον κόσμο και τι προσφέρουν στους πελάτες τους
  • Δημιουργία και διαμόρφωση προφίλ
  • Τιτιβίσματα, εικόνες, γεωγραφική τοποθεσία
  • Video στο Twitter
  • Αύξηση των followersστο Twitter
  • Σημεία που πρέπει να προσέξετε
  • Διαφημιστικές επιλογές
 Pinterest
  • Γιατί να χρησιμοποιήσω και το Pinterest;
  • Δημιουργία προφίλ και boards
  • Δημιουργία εταιρικής παρουσίας
  • Πουλήστε μέσα από το Pinterest: σύνδεση του Pinterest με το site & το E-shop σας
 Blogs
  • Το blog ως κεντρικός άξονας της προβολής σας στα social media
  • Blogs και η σχέση τους με το SEO
  • Ενσωμάτωση όλων των social media παρουσιών σας στο εταιρικό σας blog
Foursquare
  • Τι είναι το Foursquare και γιατί αποτελεί ένα must εργαλείο για ξενοδοχεία, εστιατόρια και τουριστικές επιχειρήσεις
  • Πως δημιουργούμε την επαγγελματική μας παρουσία
  • Ποια είναι τα εργαλεία του Foursquare και πως τα χρησιμοποιούμε για να αυξήσουμε την κίνηση, την κατανάλωση και τους πιστούς πελάτες στην επιχείρησή μας
Wikipedia - Wikitravel
  • Πως μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τα Wikis ώστε να προβληθούμε και να βελτιώσουμε την θέση μας στις αναζητήσεις της Google
 Συνδέστε το site και το e-shop σας με τα Social Media
  • Πως και γιατί να συνδέσετε την εταιρική σας σελίδας και το e-shop σας με το blog και τα υπόλοιπα Social Media
 Ανάπτυξη παραδειγμάτων – Εργαλεία
 Ανάπτυξη παραδείγματος για την προώθησή σας μέσα από τα social media. Το παράδειγμα περιλαμβάνει:
  • Επιλογή στόχων: ποιους στόχους μπορείτε να πετύχετε για την εταιρεία σας μέσω των social media
  • Επιλογή εργαλείων για την επίτευξη του κάθε στόχου
  • Γενικό πλάνο ενεργειών ανά ημέρα, εβδομάδα, μήνα για κάθε ένα από τα κυριότερα social media sites
 Μέτρηση αποτελεσμάτων: τι μετράμε και ποια τα προγράμματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις μετρήσεις μας

Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους έτσι ώστε να μπορέσουν, επιλέγοντας τα κατάλληλα εργαλεία, να δημιουργήσουν και να θέσουν σε εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο πλάνο marketing στα social media.
 Το σεμινάριο πρέπει να παρακολουθήσουν:
  • ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων
  • υπεύθυνοι marketing μεσαίων και μεγάλων εταιρειών
  • υπεύθυνοι ηλεκτρονικού εμπορίου και e-marketing
 Οι οποίοι θέλουν να: 
  • Ξεκινήσουν ένα πρόγραμμα προβολής και επικοινωνίας μέσω των social media
  • Γνωρίζουν τι μπορούν να υλοποιήσουν ενδοεταιρικά και τι πρέπει να αναθέσουν σε εξωτερικούς συνεργάτες
  • Είναι ενημερωμένοι για τις τελευταίες εξελίξεις στα social media
 
Οι συμμετέχοντες θα λάβουν δωρεάν το βιβλίο του εισηγητή “Νέα Μέσα, Είσαι Μέσα; Social Media Marketing”, 2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος
Ημερομηνίες και τόπος διεξαγωγής
Το εργαστήριο θα ολοκληρωθεί σε 4 Σαββατοκύριακα
18 & 19, 25 & 26 Ιανουαρίου, και 1 & 2, 8 & 9, Φεβρουαρίου 2014, 10πμ – 3μμ.
Τόπος διεξαγωγής City Unity Colleges Glyfada Campus, Palmyra Beach Hotel, Ποσειδώνος 70, Γλυφάδα
Κόστος
Κανονική τιμή 450€
Έκπτωση έγκαιρης εγγραφής: 380€ για πληρωμές έως τις 13 Ιανουαρίου
 Eurobank: ΑΡΙΘΜΟΣ: 0026.0240.39.02010.99360 
     IBAN: GR0802602400000390201099360
      ΚΟΛΛΕΓΙΟ CITYU ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΕ

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή πατήστε εδώ ή καλέστε: 210 9345374 (κα Καραγρηγορίου), ή στο 210 6146442, 10π.μ. - 6 μ.μ, info@seminaria.gr
Or
Admissions Department, City Unity College hospitality@cityu.gr  Tel: 210 8983022

Εισηγητής
  • Managing Partner στην εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου Just OnLine
  • Είναι συγγραφέας των βιβλίων “Social Media Marketing”, 2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος και "Ηλεκτρονικό Εμπόριο " (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος)
  • Ήταν για 4 χρόνια υπεύθυνος
  • Έχει εργαστεί στα τμήματα marketing των εταιρειών Γενική Χημικών Προϊόντων, Shell, Johnson & Johnson, Fiat, Boston University, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου.
  • Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου
  • Για 4 χρόνια υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακό Σύνδεσμο Δυτικής Αθήνας)
  • Έχει 15ετή διδακτική εμπειρία σε ιδιωτικά κολέγια στην Αθήνα και σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς (Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ΕΣΕΕ, Καριέρα, κ.α.)
  • Απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University
  • Άρθρα του για την επιχειρηματική χρήση του διαδικτύου εκδίδονται στο περιοδικό “Marketing Week”.
________________________________________________________________________

TRANSLATION IN ENGLISH
 
 Social Media Marketing Workshop for Hotel & Tourism Businesses

City Unity College and the digital agency Just Online are organizing a 40 hour workshop on Social Media Marketing for tourism businesses

Save time and outperform competition in Social Media in 1 month!

Benefits
1.   Certificate of Attendance
2.   Notes of the material presented
3.   The book of the instructor Social Media Marketing
4.   One hour on line support

Methodology
The workshop has both a theoretical and hands-on sessions.  The theoretical part is conducted in a class room and the hands-on part in the computer room, so participants, with the help of the instructor, are able to put into theory into practice instantly.

After having attended the workshop, the participants will have:
•      created a full presence in Social Media (profile, pages, groups, channels)
•      know-how of managing advertising campaigns on social media
•      a Social Media Marketing plan to implement immediately with a daily, weekly and monthly action plan.

Topics covered
•      Facebook
•      Google +
•      Google Places
•      LinkedIn
•      Youtube
•      Twitter
•      Pinterest
•      Blogs
•      Foursquare
•      Wikipedia - wikitravel

Duration & Dates:    
40 hours delivered during 4 weekends:
January 18 & 19;  January 25 & 26;  February 1 & 2;  February 8 & 9, 2014.

Place:
City Unity College’s Glyfada Campus, Palmyra Beach Hotel, 70 Possidonos Avenue, Glyfada

Fees:
Early Bird Registration by 13 January:  €380.-
Afterwards:  € 450.-

Registration:
For more information and registration click  here or call 210 9345374 (Ms. Karagrigoriou) or 210 6146442, 10π.μ. - 6 μ.μ, info@seminaria.gr
Or
Admissions Department, City Unity College
hospitality@cityu.gr Tel: 210 8983022
Seminar instructor
Arsenis Paschopoulos
Managing Partner in online services company Just On Line. He is the author of the books “New Means, Are you in? Social Media Marketing”, 2010, Klidarithmos publications and “Electronic Commerce“(3rd edition 2007, Klidarithmos publications). Google certified for Google Adwords campaigns
He has worked in the marketing departments of General Chemical Products, Shell, Johnson & Johnson, Fiat, Boston University,  Aggelopoulos Group.
From the  first people (1996) that created seminars of Electronic Commerce for small to medium-sized companies. He organized a circle of seminars about electronic commerce in National Confederation of Hellenic Commerce.
He was for 4 years responsible for promotion of electronic commerce in the small to medium-sized companies of Western Athens via the Association for the Development of West Athens (ASDA).
He has 15 years expertise as an instructor in private colleges in Athens and in training organizations (Organization of tourism education and training, ESEE, Kariera, etc).
Graduate of  Deree College with postgraduate in Boston University
His articles about business use of internet are published in the magazine  “Marketing Week”.

Testimonials of participants in past workshops by the instructor Arsenis Paschopoulos

Vaggelis Georgiou, CEO & Founder, Monostar A.E.
I was absolutely pleased by the presentation of Mr. Paschopoulos during the seminars for optimizing the corporate profile via company web sites and for increasing sales through optimization processes that lead to higher search engine ranking (SEO). I distinguished high expertise, willingness to transfer knowledge to the seminar participants and a really successful way of making us comprehend valuable knowledge.

Anna Tsiapouri, Social Media Services
"A very well structured seminar by a remarkable instructor. Within a few hours we had a complete picture and focused information on the subject, while we solved our queries and learned from questions raised by other participants from the field of tourism".

Th. Katsos, Sales Director, Electra Hotels
“Congatulations! Excellent on his field of expertise.  Excellent coverage.  It exceeded my expectations.”

Michalis I. Tzikas, Managing director, Tzikas Advertising
“The seminar ‘Internet advertising with a small budget’ Thessaloniki , 28/1/2012  is the third seminar of Mr. Arseni Paschopoulos that I attended. Highly qualified in the field of advertising, e-commerce and new media, with a directness and simplicity that helps a student easily and quickly “digest” knowledge.  Mr Paschopoulos has important writings on the subject, and he is a very useful consultant for my company and me. I personally wish that Mr. Paschopoulos and the entire team continue their important work, especially during this time of crisis, since valid and accurate information is the best weapon for any entrepreneur.”

Theodorou Yannis, Research International Hellas

“Mr Arsenis Paschopoulos has very good knowledge of the training subject and excellent transmissibility. His presence on the seminar gave a special “dynamics”.

Andreas Ziambakas
“I have participated in other Internet Marketing seminars as well, but found this most informative as the instructor did not only refer to the tools but also demonstrated a step-by-step instruction for setting an integrated campaign. This way he helped us fully comprehend all the parameters of a campaign, eliminating any pending question we might have had from other, more theoretical, seminars.”

Maria Fasoulaki
“I’m grateful to Mr. Paschopoulos for this very interesting seminar. It was quite constructive and through the dialogue with other participants and various examples given, I gained a different perspective and listened to many ideas concerning the field of tourism.”

 Mina Gioni
“The seminar “Google Adwords + SEO + Banners + Social Media Advertising” presented by instructor Mr. Arsenis Paschopoulos fully met my expectations! The coverage of topics was detailed and comprehensive. Concerning the ratio of quality and cost, it was definitely worth the money! I would highly recommend it.''

Damianos Stroumpoulis
 Mr. Paschopoulos was patient, methodical, with a willingness and interest to share his knowledge fully and effectively. I also believe that cooperation was enhanced by his tendency in penetrating every issue and not remaining on a simple presentation of them.
Stephanos Zografos
“Mr Paschopoulos  manages each time to raise interest of the participants. Transmissibility and knowledge of the subject is a fact. He looks capable to "set up" any business.”

Theodorou Yannis, Research International Hellas
Mr Arsenis Paschopoulos has very good knowledge of the training subject and excellent transmissibility. His presence on the seminar gave a special “dynamic”.

Kanatselis Petros
The seminar contains very interesting topics for anyone who wants to acquire new knowledge and ideas in order to exploit them at his professional field. Also transmissibility and methodology is at excellent level so as to be well understood. There was a nice environment and a prevailing high level.

 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.